Årets Östgötska Sverigedemokrat 2013 | Sverigedemokraterna Östergötland

Årets Östgötska Sverigedemokrat 2013

Sverigedemokraterna Östergötland får än en gång hoppas att alla har haft det bra under jul och nyår. Nu är det 2014 vilket innebär att vi går mot valtider. Med EU-val i maj och de allmänna valen i september kan vi lova att engagemanget kommer att vara stort. Vi hoppas att alla ni som vill vara med kontaktar oss eller kanske väljer att besöka öppet hus i Norrköping eller något av våra evenemang.

Att det är nytt år innebär även att SD Östergötland återigen vill utse en person som kan titulera sig årets Östgötska Sverigedemokrat. Michael Kauppi från Norrköping fick äran att titulera sig årets Östgötska Sverigedemokrat 2012 för sitt outtröttliga arbete med framförallt flygbladsutdelningar. Om du vill nominera en person välkomnas det av distriktsstyrelsens arbetsutskott. Nomineringen ska vara en person som inte sitter i SD Östergötlands styrelse och tillsammans med nomineringen bör det finnas en motivering till varför han/hon är mest lämpad.

Anmälan görs till: ostergotland@sverigedemokraterna.se.