Nya utdelningar att vänta | Sverigedemokraterna Östergötland

Nya utdelningar att vänta

Sverigedemokraterna Östergötland kämpar vidare för att sprida vårt budskap om ett bättre Sverige och om ett bättre Östergötland. Under november och  december förra året delades det återigen ut stora mängder flygblad och tidningar. I Kisa har invånarna för första gången fått ta del av flygblad om varför Sverigedemokraterna är partiet för hela Sverige samt lite annan information om vad som hänt i partiet runt om i landet. Tusentals invånare i Finspång, Gusum och Eneby har fått möjligheten att se vilka prioriteringar regeringen gör och vad de pengar som läggs på massinvandringen skulle kunna användas till istället. Sist men inte minst har SD Östergötland och aktiva i den nya kommunföreningen Åtvidaberg delat ut runt 1300 flygblad till kommuninvånare som handlar om varför man bör välja Sverigedemokraterna både lokalt och nationellt.

SD Östergötlands kampanjansvarige Michael Kauppi drar från och med imorgon igång de första utdelningarna för 2014. Efter att ha fått ut över 3400 flygblad i november och december satsar nu aktiva på att dela ut minst lika många under den resterande delen av januari. Vill just du vara med? Tveka inte att höra av dig till michael.kauppi@sverigedemokraterna.se